לדלג לתוכן הראשי

ניהול תורים – כל מה שצריך לדעת

עודכן לפני יותר מ-2 שבועות

מסך ניהול התורים הוא הלב של Kwazu – כאן אתם רואים את כל התורים היומיים, מטפלים בביטולים, מסמנים מי לא הגיע, ומפעילים את רשימת ההמתנה בלחיצת כפתור.


גישה למסך התורים

  1. התחברו למערכת.

  2. בתפריט הראשי – לחצו על "ניהול תורים".


שינוי תאריך

  • מעל רשימת התורים יש כותרת עם התאריך הנוכחי.

  • לחצו על סמל היומן כדי לבחור תאריך אחר ולצפות בתורים הרלוונטיים.


מה ניתן לעשות בכל תור?

ליד כל תור מופיע כרטיס עם המידע הבא:

  • שם הלקוח

  • מספר טלפון (לחיץ)

  • תאריך ושעת התור

  • כפתורים לפעולות

פעולות אפשריות:

  1. סימון כלא הגיע – מסמן את הלקוח כתור שלא מומש.

  2. ביטול תור – מוחק את התור לחלוטין.

  3. ביטול + הצעה לרשימת המתנה
    מבטל את התור ומציע אוטומטית את השעה שהתפנתה ללקוחות שממתינים באותו היום.

הפעולה מתבצעת תוך שניות, כולל שליחת התראה אוטומטית.


איך יודעים שהתור בוטל והצעה נשלחה?

  • מופיעה הודעה במסך: "התור בוטל ונשלחה התראה לרשימת ההמתנה".

  • המערכת שולחת אוטומטית ללקוחות הממתינים הצעה לאותו הסלוט.


טיפים לניהול יומיומי

  • בצעו בדיקה יומית בכל בוקר או ערב.

  • בטלו תורים שלא צפויים להתממש מוקדם ככל האפשר כדי להרוויח לקוחות מרשימת ההמתנה.

  • השתמשו בפיצ׳ר "לא הגיע" כדי לנתח בהמשך את רמת ההגעה של לקוחות.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?